Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum
Le Forum des candidats à l'Isat
Ce forum a pour but d'informer, de mettre en relation, d'aider les nouveaux candidats et/ou reçus à l'ISAT.

Le Forum des candidats à l'Isat Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

:: r een ander niveau te brengen ::

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum -> Le Forum des candidats à l'Isat -> Accueil
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

Féminin

MessagePosté le: Ven 2 Nov - 07:45 (2018)    Sujet du message: r een ander niveau te brengen Répondre en citant

Ik heb al het meeste gezegd van wat er over de zool gezegd moet worden. Het gepaneerde ontwerp maakt het ultra-flexibel, maar voelt klonterig aan, misschien Nike Air Presto Mens omdat sommige pads een uitstekende rubberen buitenzool hebben (zwarte vlekken erboven) en andere niet. Een nadeel van het doordachte ontwerp is dat de schoen water door de zool sijpelt - dit heeft tot enkele onaangename ervaringen geleid tijdens een paar van mijn natte winterritten onlangs. Ik zie heel weinig slijtage aan de zool na 50 mijl gebruik. Ik heb de drift meestal gebruikt Nike Air Presto Womens voor eenvoudige runs van 3 tot 8 mijl, en ze zijn geweldig voor dat doel (met de verwisselde binnenzool). Ik heb ze ook vorige vrijdag gebruikt voor een intervaltraining en hoewel ze niet de pop van een raceflat hebben, waren ze al voldoende. Ik zou de Drift classificeren als een gemakkelijk te rennen schoen die ook voor lange runs kan worden gebruikt als u gewend bent aan schoenen met een laag verval en minimaal kussen. Voor snelheid zou ik gaan met iets dat Nike Air Max 270 Donne meer is ontworpen voor de taak. Kortom, Brooks heeft een schoen met veel potentieel in de PureDrift. De eerste incarnatie heeft enkele tekortkomingen die ik met een binnenzoolwissel kon verhelpen, maar ik denk dat er slechts enkele kleine aanpassingen nodig zijn om deze schoen in toekomstige incarnaties naar een ander niveau te brengen. Ik zou het ge?ntegreerde voetbed herontwerpen Nike Air Max 1 Womens om naden langs de randen te verwijderen, de zool een beetje zacht te maken, of een lichtere, zachter binnenzool bevatten (zoals de huidige PureCadence 2 binnenzool). Met de tweak die ik heb gemaakt, voorzie ik deze schoen nog een tijdje op mijn actieve rack! Ik ging met de Go Bionic na het bestellen van een paar Levitas en ze terug te sturen (rare fit + er is geen manier waarop ik zonder kou erin zou kunnen rennen op triatlons). Houd van de Bionic, licht Nike Air Max 270 Womens van gewicht (130 lbs) Ik vind het moeilijk om minimalistische schoenen met zachte demping te vinden, zodat mijn runs niet klappen (zoals met de Altras ... en enkele anderen). Hoe dan ook, hou van de Bionic en voel je bijna zo snel als ik kan zijn in hen, maar dan maak je een punt in je recensie die ik over die schoenen had (Drift, maar hetzelfde geldt voor Bionic denk ik) dat dit geen Nike Air Max 90 Hombre schoenen zijn die je zo snel maken als je kunt vergelijken naar zogenaamde Adidas Superstar Mens "Racers" (zoals de A5 veronderstel ik). Kun je hier iets meer over zeggen? Denk je dat we sneller kunnen rennen in A5 dan bijvoorbeeld in Bionic? Ik ben vrij snel in de Gazelle (ik weet niet zeker of het een race of een minimalist is ...) maar krijg blaren in zich, maar denk niet dat ik veel langzamer ben in de Bionic, denk dat een A5 sneller zou kunnen zijn en zo ja, waarom ? Denk Nike Air Max 95 Womens eraan om een ??paar Go Run 2 voor een halve marathon in twee weken te proberen, ik denk dat ik het in de Bionic kan uitvoeren, maar vraag me af of de laatste 15 minuten misschien niet zo moeilijk is voor mijn kuiten. Denkt u bijvoorbeeld dat op die afstand een Go Run 2 sneller kan of zal zijn dan Bionic?

Publicité

MessagePosté le: Ven 2 Nov - 07:45 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum -> Le Forum des candidats à l'Isat -> Accueil Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | creer un forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
WorkStation[fusion] © theme by larme d'ange 2006