Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum
Le Forum des candidats à l'Isat
Ce forum a pour but d'informer, de mettre en relation, d'aider les nouveaux candidats et/ou reçus à l'ISAT.

Le Forum des candidats à l'Isat Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

:: dus ik was behoorlijk ::

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum -> Le Forum des candidats à l'Isat -> Accueil
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

Féminin

MessagePosté le: Mar 30 Oct - 06:40 (2018)    Sujet du message: dus ik was behoorlijk Répondre en citant

Veel goede suggesties kwamen van mijn vrienden en binnen 3 uur Nike Air VaporMax Dame had ik een plan bedacht. Mijn jeugdvriend Carl Rice nodigde me uit om naar waar hij woont in Joshua Tree, Californi? te komen om wat te rennen. Na een beetje onderzoek vond ik een pad dat de California Riding and Hiking Trail werd genoemd. Het is een 37 mijl, punt naar punt parcours dat door de woestijn reist. Precies wat ik nodig had, een lange weg in de warme zon. Ik sms'te mijn buddy Jeremy en vroeg Adidas Deerupt Womens hem of hij met mij mee wilde gaan om te gaan klimmen en rond te hangen met onze oude vriend Carl. Hij sprong op de kans. Na een snelle bevestiging met zijn werk hadden we onze reis gepland. Drie weken later stapten Nike Air Presto Dames we uit het vliegtuig in Ontario, Californi? en gingen op weg naar Carl. Het blijkt ook dat Carl bij Seth Zaharias en Sabre Purdy woont, die Cliffhanger-gidsen bezitten en runnen. Ik heb twee volledige dagen bij hen geboekt Nike Air Max 90 Mujer Blancas en was vervuld van nerveuze verwachtingen over voor het eerst naar buiten klimmen. Jer en ik hebben de klimmende opgedaan toen onlangs een nieuwe indoor-klimhal werd geopend in onze geboortestad Concord, NH. Maar het beklimmen van 40 voet door de mens gemaakte routes is heel anders dan buiten klimmen. In het vliegtuig heb ik veel last gehad van Jer over hoe erg ik ruik. Het eten van een op panters gebaseerd, Adidas Superstar Womens Pink whole foods dieet heeft een ongelukkig bi-product. Gas. Ik heb mijn best gedaan, zelfs wat Gas-X gekocht. Eens, toen hij een vieze geur ontdekte, keek hij me aan en zei: "Was jij dat?" Ik zei ja en hij zei: "Ik Nike Roshe Run Womens wist het. Ruikt naar groenten en angst ... "Ok, dus ik was behoorlijk zenuwachtig over het klimgedeelte. Na een lange dag reizen en settelen bij het hotel, besloot ik om een ??beetje te rennen om het terrein te bekijken. We Adidas Campus Femme reden Joshua Tree Park voor de eerste keer in en terwijl Carl en Jer de rotsen uitzochten, reed ik een 7 mijl naar buiten en terug naar de "Boy Scout" Trail. Ik weet dat dit stom klinkt, maar ik was verbaasd over hoe zacht het zand was. Het parcours was heel anders dan wat ik gewend was, want het was niet meer dan een pad door het penseel. Het zou heel gemakkelijk zijn om van het pad af te komen en daar rond te draaien. Ik werd een beetje nerveuzer als ik 37 mijl daarvan helemaal alleen deed in een gebied dat geen mobiele dekking heeft. We kwamen op een dinsdag aan. Woensdag en donderdag hebben we geklommen. Het was een Nike Air Max 2017 Dames van de meest ongelooflijke dingen die ik ooit heb gedaan. Seth was een uitstekende gids. Ik voelde me erg veilig toen hij ons leidde en was verrast hoeveel ik geen probleem had met de hoogtes. Hij heeft zelfs een Nike Air VaporMax Womens veganistische lunch voor me meegenomen! Onze grootste klim was op donderdag. Het was een multi-pitch (4 pitches) klim die Seth op 450 voet hoog schatte. Wat een haast!!

Publicité

MessagePosté le: Mar 30 Oct - 06:40 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum -> Le Forum des candidats à l'Isat -> Accueil Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | creer un forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
WorkStation[fusion] © theme by larme d'ange 2006