Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum
Le Forum des candidats à l'Isat
Ce forum a pour but d'informer, de mettre en relation, d'aider les nouveaux candidats et/ou reçus à l'ISAT.

Le Forum des candidats à l'Isat Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

:: Wetenschap en hoe ik onderzoek analyseer ::

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum -> Le Forum des candidats à l'Isat -> Accueil
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

Féminin

MessagePosté le: Mer 10 Oct - 06:25 (2018)    Sujet du message: Wetenschap en hoe ik onderzoek analyseer Répondre en citant

Het resultaat dat misschien het meest van belang is in het licht Nike Air Presto Hombre van het grote schoeiseldebat van de Nike Air VaporMax Womens afgelopen jaren, is het feit dat toen ze controleerden voor de verschillende verschillen tussen de groepen, er geen verschil was in letselrisico tussen de soldaten die de traditionele schoenen droegen en degenen die minimalistisch schoeisel dragen. Dit resultaat zal waarschijnlijk op twee manieren worden gedraaid, afhankelijk van de vooringenomenheid van degenen die het rapporteren. Minimalistische sceptici zullen zeggen: deze resultaten tonen aan dat de minimalistische voorstanders er vol zitten, en minimalistische schoenen zijn geen wondermiddel . Ze zouden gelijk hebben (tenminste met betrekking tot het tweede deel). Minimalistische voorstanders zullen zeggen: deze resultaten tonen Adidas Superstar Womens aan dat alle demping en "technologie" die vastzit in traditionele hardloopschoenen geen voordeel biedt ten opzichte van een eenvoudiger, meer minimaal paar schoenen wanneer het komt om letsel te voorkomen. De marketinghype is een hoop bedden. Ze zouden ook gelijk hebben. Dit is wat ik zou zeggen als deze resultaten behouden blijven en de studie wordt doorgelicht en gepubliceerd: diegenen die zeggen dat minimale schoenen te gevaarlijk zijn, hebben geen been om op te staan. Ze lijken niet gevaarlijker dan traditionele schoenen. Degenen die minimalistische schoenen als enige en enige manier aanprijzen, hebben ook ongelijk. Soldaten die ze droegen, raakten gewond aan tarieven die gelijk waren aan die in traditionele schoenen, en sommige mensen lijken het prima te doen in traditionele schoenen. Het zou leuk zijn om een ??vergelijkbaar Nike Air VaporMax Hombre onderzoek te zien dat alleen op hardlopers is gericht, maar ik ben er vrij zeker van dat dit de grootste studie is die we tot nu toe over dit onderwerp hebben gedaan en dat soldaten vermoedelijk behoorlijk veel rennen (als ik het mis heb, voel vrij om mij te corrigeren).
Waar ik steeds op terugkom, is dat elke hardloper een individu is en dat hun behoeften op individueel niveau moeten worden bekeken. Sommige zullen het goed doen in traditionele schoenen, sommige zullen het goed doen in minimale schoenen. Mensen zullen gewond raken in beide. De uitdaging is uitzoeken welk type schoen het meeste voordeel oplevert voor elk individu - dit is waar goed ge?nformeerde coaches, therapeuten, winkelmedewerkers enz. Zo waardevol zijn. Ze behandelen de n = 1, en voor de hardloper met pijn is dat het enige dat telt. Het beste ding om Adidas NMD Womens uit de minimalistische Nike Air Zoom Pegasus 34 Mujer beweging te komen, was een betere selectie van schoenen. Het slechtste deel waren zogenaamde experts die studies interpreteerden die zij geschikt achtten (ik heb hier waarschijnlijk tot op zekere hoogte ook in het verleden schuldig aan gedaan, hoewel ik me eerlijk heb ingespannen om meer kennis te hebben van "goed" versus "slecht" "Wetenschap en hoe ik onderzoek analyseer). Dus ik ben erg blij om te zien dat je een deel hiervan pre-gepast hebt (en veel van je andere posts over onderzoek) en het behoorlijk objectief bekijkt. Denk dat dat een van de voordelen is voor je achtergrond in de wetenschappelijke academische wereld! Ik neem aan dat dit een retrospectieve studie was waarbij de schoenen zelfgekozen waren? (Alleen mijn gok gebaseerd op het feit dat ze verwondinggegevens van de afgelopen 24 maanden Nike Air Presto Womens hebben verzameld). Er is een deel Nike Air Max 270 Womens van mij dat zich afvraagt ??wie welke soort achtergrond heeft, en of iemand in die 24 maanden van schoen is veranderd, en of dingen als versleten schoenen en wat niet goed waren, maar met een dergelijke grote maat, ik denk aan dingen zoals dat minder belangrijk worden, en uitbijters om welke reden dan ook, be?nvloeden de gegevens niet zo veel. (Plus dat je niet kunt controleren, dat maakt allemaal deel uit van retrospectieve studies). Echt, het grote ding dat voor mij opvalt is dat iedereen in een steekproef van mensen een vergelijkbare trainingsbelasting kreeg (ik neem aan dat dit is hoe het leger toch opereert), en sommige mensen konden zich aanpassen aan het schatten dat het werd gegeven en anderen niet, ongeacht hun schoeisel.

Publicité

MessagePosté le: Mer 10 Oct - 06:25 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum -> Le Forum des candidats à l'Isat -> Accueil Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | creer un forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
WorkStation[fusion] © theme by larme d'ange 2006