Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum
Le Forum des candidats à l'Isat
Ce forum a pour but d'informer, de mettre en relation, d'aider les nouveaux candidats et/ou reçus à l'ISAT.

Le Forum des candidats à l'Isat Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

:: Horloges waarvoor een ::

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum -> Le Forum des candidats à l'Isat -> Accueil
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

Féminin

MessagePosté le: Mer 26 Sep - 06:14 (2018)    Sujet du message: Horloges waarvoor een Répondre en citant

Ge?ntrigeerd, volgde ik de link en veranderde mijn wereld. Nike Air Presto Hombre De lucht klaarde op, vogels begonnen te zingen en mijn 3-jarige vertelde me dat hij later vandaag een lang, lang dutje wilde doen. Echt. Als je niet bekend bent met DC Rainmaker, schrijft hij de meest uitgebreide beoordelingen van fitness-elektronica op het internet. Als je denkt dat mijn schoenoverzichten lang en gedetailleerd Adidas ZX Flux Femme zijn, lees dan een van zijn GPS-kijkbeoordelingen en je zult zien dat ik ertussenzie. In elk geval laat Ray ons in zijn post zien hoe je trainingsgegevens direct kunt uploaden van een ANT + ingeschakeld GPS-apparaat ( meestal Garmin) op verschillende Nike Air Presto Femmetablets / mobiele apparaten. Android, iOS-apparaten en Microsoft Surface worden gekenmerkt. Ik had de indruk dat ik mijn Garmin-gegevens alleen naar een computer kon downloaden. Dus, stel dat ik weg van huis uitgewerkt ben. Ik zou moeten wachten tot ik weer Adidas NMD Mujer op mijn desktopcomputer was voordat ik de gegevens in detail kon bekijken en naar dailymile kon posten. Ik zou het handmatig kunnen doen, maar wat is het leuk als een oplossing met gadgets beschikbaar is ??? (ja, ik ben een gadget-nerd naast een schoennerd ...) Ga DC Rainmaker in met een oplossing. En het gebeurt gewoon zo dat ik alle apparatuur heb die nodig is om deze kleine truc te volbrengen, dus besloot ik om het eens te proberen en hier mijn resultaten te rapporteren. Dus dit is wat ik nodig heb om dit te laten werken:
1. Een ANT + ingeschakeld GPS-horloge. Controleren! www.dannywinstanley.co.uk Ik gebruik de Garmin FR610 toevallig als mijn gewone trainingshorloge, en het is hetzelfde horloge dat Ray in zijn post gebruikte. Horloges waarvoor een USB-kabel nodig is voor het downloaden van gegevens, werken niet met iOS-apparaten.
2. Een Wahoo ANT +Nike Air Max 2017 Femme  sensor voor iPhone / iPad. Controleren! De sensor is een kleine plug waarmee het horloge draadloos kan communiceren met uw iOS-apparaat. Ze verkopen voor $ 48 bij Amazon. Ik heb er een lange tijd een gehad en gebruikte deze om mijn cadansgegevens te bekijken die werden vastgelegd door een stride sensor. Ik stopte ermee om hem te gebruiken zodra ik me realiseerde dat ik de cadansgegevens van de stride sensor rechtstreeks op mijn Garmin kon krijgen. Ray meldt dat de 30-pins Wahoo-sensor werkt met een bliksemadapter voor nieuwere iOS-apparaten. Ik heb geen adapter, dus ik kan Adidas NMD Womens het niet proberen.
3. De Wahoo Fitness-app staat al op mijn telefoon. Gratis download op iTunes.Ik slaagde er wonderbaarlijk in mijn Wahoo-sensor in de diepten van mijn bureaula te vinden, stopte hem in en vuurde de Wahoo Fitness-app aan. Alle afbeeldingen Nike Air Max 90 Womens die volgen zijn rechtstreekse schermafbeeldingen van mijn iPhone. Nu hoeft alleen het GPS-spoor te worden geüpload en gegevens naar dailymile te worden uitgevoerd. Je kunt je training niet beschrijven, geen schoentype aansluiten of deelnemen aan een van de sociale functies die dailymile mogelijk maakt. Maar als je doel simpelweg is om de gegevens te uploaden, werkt deze kleine truc heel goed. Het vereist wel dat ik de ANT + iPhone-sensor in de buurt heb, wat problematisch kan zijn tenzij ik het in mijn auto laat of het in mijn portemonnee stop. Ik durf te wedden dat ik het snel Nike Air Max 95 Femme verlies, maar dat ben ik gewoon. Hoe vaak zal ik deze methode van gegevensupload gebruiken vanuit praktisch oogpunt? Waarschijnlijk niet zo vaak, omdat ik nu grotendeels vanuit huis werk, maar ik kon het tijdens het reizen gebruiken. Toen ik op de Adidas Campus Femme universiteit werkte, liep ik vaak achter werk aan en legde mijn gegevens handmatig in de auto voordat ik naar huis ging, zodat ik het niet zou vergeten. Er is een andere situatie waar het van pas kan komen.

Publicité

MessagePosté le: Mer 26 Sep - 06:14 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum -> Le Forum des candidats à l'Isat -> Accueil Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | creer un forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
WorkStation[fusion] © theme by larme d'ange 2006