Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum
Le Forum des candidats à l'Isat
Ce forum a pour but d'informer, de mettre en relation, d'aider les nouveaux candidats et/ou reçus à l'ISAT.

Le Forum des candidats à l'Isat Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

:: maar ze maken me bang aangezien ::

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum -> Le Forum des candidats à l'Isat -> Accueil
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

Féminin

MessagePosté le: Jeu 6 Sep - 04:42 (2018)    Sujet du message: maar ze maken me bang aangezien Répondre en citant

Loading...Mijn probleem met de 730 v2 heeft te maken met het bovendeel. Toen ik de schoenen voor het eerst uit de doos haalde, maakte ik me meteen zorgen over het bovenmateriaal - het had zo goedkoop gevoel dat sommige van de nieuwe synthetische netten die in de schoenen van schoenen worden gebruikt, de neiging hebben om te hebben. Ik was bezorgd over mogelijk scheuren met herhaalde slijtage. Nu zijn mijn schoenen niet zodanig gescheurd dat ze niet functioneel zijn, en zouden de meeste mensen de problemen van mijn paar Nike Air Vapormax Mens zelfs niet opmerken. Maar ik was hyper-waakzaam gezien mijn aanvankelijke zorgen, en ik zie een paar Nike Air Presto Mens probleemplekken. Ten eerste zijn er kleine tranen die zich ontwikkelen op de mediale voorvoet, net boven waar het bovenste deel de schoen aan beide zijden ontmoet. In de bovenste afbeelding hieronder verschijnt deze vlak boven een van de flexibele groeven in de zool. In de onderste afbeelding is het iets moeilijker te zien en het bevindt zich iets verder terug in de richting van de boog: geen van beide tranen brengt op de een of andere manier de schoenfunctie in gevaar, maar ze maken me bang aangezien wat begint als een kleine scheur iets meer kan worden. En ik heb hier maar 35 mijl gereden. Het is heel goed mogelijk dat de mini-tranen helemaal niet vooruit gaan, maar ik vond het verstandig om het probleem in een recensie te Adidas Superstar Womens vermelden. Het andere probleem is de linker buiten voorvoet en lijkt een locatie te zijn waar de bovenste Nike Air Vapormax Womens plooien / buigen tijdens de toespeling. Het is echter slechts aan één kant. In een poging om te bepalen of Nike Air Max Classic BW Mens anderen scheurproblemen hebben gemeld, heb ik de recensies op Amazon en Zappos doorgenomen en heb ik niet veel vermeldingen van het probleem gezien. De meeste mensen die niet van de schoenen hielden, klaagden over het gebrek aan ondersteuning en de dunne, stevige zool (doe je onderzoeksmensen, de schoen is zo bedoeld!). Een paar mensen noemden het bovenste scheuren of de schoen uit elkaar valt, maar het was zeker niet wijdverspreid (maar veel van de reviewers op die sites lopen waarschijnlijk niet in de schoenen) .New Balance is zo dichtbij gekomen om een ??geweldige schoen te produceren voor een lage prijs, en simpelweg met behulp van een duurzamere bovenste mesh zou dit een topaanbeveling voor minimalisten maken. Ik weet Nike Air Max 2017 Dames alleen niet zeker of ik het sterk kan aanbevelen zonder te weten hoe de bovenste problemen zullen evolueren Nike Air Max 90 Dames (als je deze hebt gebruikt en beide manieren kunt rapporteren, doe dat dan in de comments!). Ik concludeer dat dit een geval is van de koper let op. De 730 v2 is geen enorme investering, en als je ze koopt en ze uit elkaar valt met minimale kilometers, ben ik er zeker van dat de winkelier of New Balance je een nieuw paar zou geven als je contact opneemt met de klantenservice, waardoor het risico verder wordt verkleind. Het is ook mogelijk dat mijn problemen uniek zijn voor mijn pas of dat het bovenste deel prima blijft zitten bij langdurig gebruik (d.w.z. de kleine tranen zijn slechts een cosmetisch probleem). Ik zou willen dat New Balance meer tijd zou investeren in de kwaliteitscontrole en duurzaamheid van hun minimale Nike Air Max 270 Mujer modellen, ik heb teveel hikken gehad met hun schoenen en daarom heb ik de Hi-Rez volledig doorgegeven (wat Nike Air Max 95 Damskie normaal een schoen zou zijn) Ik zou het graag willen proberen). Ik ben dol op het feit dat ze de minimaal lezende consument ondersteunen, ik moet gewoon weten dat het geproduceerde product op de lange termijn standhoudt.

Publicité

MessagePosté le: Jeu 6 Sep - 04:42 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum -> Le Forum des candidats à l'Isat -> Accueil Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | creer un forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
WorkStation[fusion] © theme by larme d'ange 2006