Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum
Le Forum des candidats à l'Isat
Ce forum a pour but d'informer, de mettre en relation, d'aider les nouveaux candidats et/ou reçus à l'ISAT.

Le Forum des candidats à l'Isat Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

:: punt te reciteren dat ik in een van ::

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum -> Le Forum des candidats à l'Isat -> Accueil
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

Féminin

MessagePosté le: Jeu 9 Aoû - 06:17 (2018)    Sujet du message: punt te reciteren dat ik in een van Répondre en citant

Ik denk dat jouw runblogger precies het type plek www.aromery.co.uk is waar hardlopers over de hele wereld de gegevens kunnen vinden die ze verzamelen voor deze technische websites.Nike Air Max 2017 Femme  De apparaten zelf zijn allemaal erg cool op een nerdige manier, maar er is wat expertise voor nodig om het goed te interpreteren de resultaten en om te weten wat als er wijzigingen moeten worden overwogen.
Ik vermoed dat een evolutie die verder gaat dan de daadwerkelijke opname van de sensor, zal zijn naar slimme online bronnen die de resultaten kunnen loggen en in een context plaatsen, en dan automatisch of via een community hints kunnen maken over wat te doen. Voor de sportwetenschappelijke onderzoeksgemeenschap hebben ze allemaal deze gegevens zouden ook nuttig zijn. Mijn maximale hartslag, mijn HR-monitor misleidt af en toe en ik krijg ook daft max HR's. Ik neem aan dat de contacten van de HR-riem niet nat genoeg zijn Nike Air Max 90 Hombre/ de riem iets naar een gebied op mijn borst glijdt dat te droog is. Het zou handig zijn om HR-records te wijzigen Nike Air Max 90 Mujer om deze pieken / dalen te verwijderen. Nog beter zou het zijn als de HR-monitor slechte contacten zou detecteren en op dat moment geen gebruik zou maken van lezen en de hardloper enige feedback zou geven dat het niet functioneert. Ik heb sinds 2003 HR Monitor gratis ... of misschien langer. Het is niet dat ik het actief niet leuk vond, het was gewoon dat ik het onnodig vond ... en dat is wat ik veel vind over deze gegevens. Het is meestal overbodig, tenzij je aan het absolute topsegment bent van elite hardlopen. Of tenzij u af en toe met uw fysiotherapeut een probleem analyseert. Ik zeg niet dat gegevens volledig afwezig zijn in mijn leven, ik zou mijn trainingsstatistieken of cadans eens per maand kunnen analyseren of vaker kunnen splitsen. Maar veel ervan heb je alleen nodig als je in samenwerking met een sportwetenschapper Nike Air Max 90 Damskie werkt.
Wat betreft het TechCrunch-artikel was het overdreven optimistisch en simplistisch. Automatisering van Adidas NMD Mujer gezondheidstechnologie zal over 20-50 jaar worden aangepast, het zal in 2014 niet worden geperfectioneerd. Om een ??punt te reciteren dat ik in een van de opmerkingen heb gemaakt: "Dit argument van de ene moet verliezen voor de ander om te winnen, doet niet goed. De toekomst van gezondheid en fitheid zal profiteren door zowel een BALANS van geautomatiseerde technologie ALS menselijke creativiteit te omarmen. "Het volgende vond ik het vooral:" Het stelt ons in staat om dingen te meten (of op zijn minst dingen in te schatten omdat nauwkeurigheid niet perfect is) betaalbaar dat kon voorheen alleen in een high-tech laboratorium worden gemeten. "Naast je basisactiviteiten trackers (Fitbit, Basis, Withings, Jawbone, Shine, etc.) is Nike Roshe Run Femme dit nog steeds een zeer onrijpe productcategorie. De betaalbaarheid en toegankelijkheid is zeker de eerste stap en Nike Air Max 2017 Mens hopelijk zullen deze apparaten steeds slimmer worden; echter, zonder een (relatief) significante hoeveelheid onderwijs, ben ik bang dat veel van deze apparaten, zoals je al zei, meer vragen dan antwoorden zullen opleveren. Daarom ben ik voor een serieuze persoon over het bevorderen van hun trainingsinspanningen een behoorlijk grote voorstander van het koppelen van deze apparaten aan een persoonlijke coach en / of iemand die de gegevens kan synthetiseren en bruikbare inzichten kan produceren. Software voor het monitoren van sociale media kan me bijvoorbeeld vertellen hoeveel mensen mijn merk hebben genoemd, maar nog steeds, 7+ later, worstelt om krijg het sentiment correct.

Publicité

MessagePosté le: Jeu 9 Aoû - 06:17 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum -> Le Forum des candidats à l'Isat -> Accueil Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | creer un forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
WorkStation[fusion] © theme by larme d'ange 2006