Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum
Le Forum des candidats à l'Isat
Ce forum a pour but d'informer, de mettre en relation, d'aider les nouveaux candidats et/ou reçus à l'ISAT.

Le Forum des candidats à l'Isat Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

:: e licht voor een stoere trailschoen ::

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum -> Le Forum des candidats à l'Isat -> Accueil
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

Féminin

MessagePosté le: Lun 30 Juil - 06:40 (2018)    Sujet du message: e licht voor een stoere trailschoen Répondre en citant

Het komt niet vaak voor dat er een goede kant is om gewond te raken. Tijdens een bezoek aan Performance Health Spine en Sport Therapy heb ik mijn Ant. Tib. Peesontsteking werkte door Brett, ik had een kans om een ??tijdje met Pete op bezoek te gaan en naar schoenen te zoeken. Hij vroeg me of ik enige interesse had in het beoordelen van de nieuwe Saucony Peregrine 4, die hij net had ontvangen in de mail (Disclaimer: deze schoenen werden gratis samples van Saucony meegestuurd) .Ik heb geen Saucony-schoenen gedragen sinds Nike Air Max 1 Womens de originele versie van de slechtvalk. Ik hield van die schoen, maar de krappe teenendoos (en de resulterende blaren) hielden me weg. Na 60 mijl en een aantal lange runs, heb ik ze uit mijn rotatie gehaald en nooit echt de gelegenheid gehad om een ??van de herzieningen te proberen. Na inspectie leek deze 4e versie nog steeds erg op dat eerste paar, met voor de hand liggende updates zoals een agressiever loopvlakpatroon. De teenendoos ziet er nog steeds smal uit, maar toen ik ze aantrok, was ik aangenaam verrast. De strakheid die mijn pink teen verkrampte in v1 leek verdwenen.
Dus ... wie ben ik om een ??nieuwe schoen te weigeren om te proberen? Toen ik thuiskwam besefte ik dat mijn originele paar achter in mijn kast was. Dus deed ik wat elke echte schoenliefhebber zou doen. Ik heb een van beide geprobeerd, zodat ik kon vergelijken. Nike Air Huarache Dámské Mijn eerste indrukken waren correct. De teenendoos WAS ruimer. Ik was daar blij mee en besloot ze meteen te nemen.
Mijn eerste run was een tocht van 10 mijl op de sneeuwscooterpaden. Hoewel het niet de beste test voor tractie was, presteerden ze ongelooflijk goed. Ik had minder slippen dan normaal voor de omstandigheden. Ik bleef maar denken hoe snel, licht en wendbaar ze voelden, een beetje zoals de New Balance MT110. Ik dacht ook dat dit de richting was die ik had gekozen met de volgende versie van de MT110. Houd de goede pasvorm, voeg meer tractie en een beetje meer demping toe. Dat zou ze zo ongeveer perfect maken. Het lijkt erop dat Saucony ze heeft verslagen. De Peregrine 4's voelen stevig aan, met niet zoveel demping, maar ze zijn zeker geen minimale schoen. Nike Air Max 1 Damen Rosa Misschien als de temperaturen een beetje warmer worden, zullen ze Nike Air Max 90 Damen Pink zich meer opgevangen voelen. De kou be?nvloedt sommige schoenen meer dan andere. Bij een motorfanaat en een versnellingspook krijg ik warme, donzige gevoelens bij het zien van de echte nylon vezelbeschermingsplaat onder de voeten. Het maakt deze schoen er erg "techy" uitzien. En voor wat het ook waard is, het is een fantastisch uitziende schoen met veel gelaste overlays en meervoudige uitsteeksels. Saucony claimt 9.4 Oz voor maat 9 en mijn maat 10.5 weegt 10,4 oz.
Dat is geen vlieggewichtschoen, maar zeker voldoende licht voor een stoere trailschoen. Het uitvoeren van Warehouse-rapporten geeft de Peregrine 4 weer bij een daling van 4 mm (26 mm hak, 22 mm voorvoet), en dat is wat zij voor mij voelen. Ik vond dat ze op ware grootte liepen, met een goede pasvorm over Nike Air Presto Mujer de voorvoet en een prestatie (maar niet overdreven strak) in de Nike Air Max Zero Womens neusendoos. De hiel is erg opgesloten en de tussenzool onder de hiel bevat wat Saucony een 'PowerGrid'-hielinzet noemt die verondersteld wordt je voet gecentreerd te houden. Ik denk dat het werkt omdat ik nooit dacht "hmmm, mijn voet is niet gecentreerd!"
Ik heb 100 mijlen in deze schoenen gerend over 9 runs, inclusief een 20 en 23 miler. Waarschijnlijk zijn 30-35 van die mijlen op de stoep geweest. Ze vertonen bijna geen slijtage, waardoor ik denk dat het rubber zeer duurzaam is. Vanwege onze zeer koude en besneeuwde winter hier in New Hampshire, heb ik ze niet kunnen uitproberen in zomerse trailomstandigheden. Al onze paden zijn bevroren en bedekt met sneeuwscooterpaden. Erg leuk, maar ik heb geen idee hoe ze zullen presteren in modder en over rotsen. Ik kan me Adidas Superstar Mujer niet voorstellen dat ze iets anders dan geweldig zullen zijn. Het enige Nike Air Vapormax Womens waar ik niet gek op ben, is de zeer stijve hielkap. Ik hou van een heel zacht of niet-bestaande hielkap. Ik merk dat wanneer ik veel heuvels loop met een schoen als deze, mijn hiel ge?rriteerd raakt, maar dit is gewoon een persoonlijke voorkeur.

Publicité

MessagePosté le: Lun 30 Juil - 06:40 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum -> Le Forum des candidats à l'Isat -> Accueil Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | creer un forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
WorkStation[fusion] © theme by larme d'ange 2006