Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum
Le Forum des candidats à l'Isat
Ce forum a pour but d'informer, de mettre en relation, d'aider les nouveaux candidats et/ou reçus à l'ISAT.

Le Forum des candidats à l'Isat Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

:: flexibiliteit zorgt ervoor dat de ::

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum -> Le Forum des candidats à l'Isat -> Accueil
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

Féminin

MessagePosté le: Ven 27 Juil - 06:40 (2018)    Sujet du message: flexibiliteit zorgt ervoor dat de Répondre en citant

Caleb stuurde me mijn eerste wekelijkse trainingsschema op zaterdag, hier is hoe het eruit ziet voor de week Nike Air Max 90 Womens Black (ik ben van plan de trainingen / dagen een beetje in willekeurige volgorde te zetten, ik heb bijvoorbeeld de training van woensdag gedaan sinds ik met een collega http://boardsort.com/escrapforum/posting.php?mode=post&f=4 rende. een paar weken nodig hebben voor Caleb en ik om workouttypen het beste toe te wijzen aan bepaalde dagen) Ik heb een vrij lange geschiedenis met de Nike Free-lijn met schoenen. Mijn eerste stap naar meer minimale footwear was met de Free 3.0 v1 in 2009. Ik hield van die schoen en zou hem rangschikken met mijn favoriete hardloopschoenen aller tijden (of tenminste sinds ik in 2007 serieus begon met hardlopen).
In de afgelopen paar jaar is de Vrije lijn uitgebreid en is het een beetje een moloch geworden in de schoenenwereld. Nike Frees behoort consequent tot de best verkopende schoenen in de VS, en de best verkochte schoen in de rij is de Free 5.0+, die ik hier zal bespreken. De Nike Free 5.0+ behoort bijna altijd tot http://bbs.xinlingzhiyi.com/forum.php?mod=post&action=newthread&fid… de top 3 van sportschoenen verkopen in maandelijkse verkopen zoals gerapporteerd door SportsOneSource - het is een Nike Air Max Thea Damen enorm populaire schoen. De populariteit en dominantie van atletisch schoeisel is echter grotendeels een weerspiegeling van het gebruik als modeartikel en casual schoenen. Hoewel mensen er zeker in rennen, kopen ze het waarschijnlijk voor causaal gebruik. Sterker nog, ik was vorige week op Disney World in Florida en ik zweer dat Frees ongeveer de helft van de voet door de parken liep (misschien een beetje overdreven, maar ze waren gemakkelijk een van de meest voorkomende schoenen die ik zag). Wat maakt de Free zo populair? Modetrends maken er zeker deel van uit. Toen ik aan het college werkte, zweer ik dat bijna elke vrouwelijke student een paar had en sommigen zeiden dat ze 4-5 paar in verschillende kleuren hadden. Maar ze zeiden ook tegen mij dat ze van hen hielden Nike Air Max 90 Damen Pink omdat ze zo comfortabel waren. Voor mij is dit laatste de reden Nike Air Max 90 Hombre waarom ze hebben doorstaan ??- Nike Frees is ongelooflijk comfortabel als causale schoenen. Ze hebben geen uitgebreide rubberen buitenzool zodat ze zacht aanvoelen (maar niet te zacht) en niet veel lawaai maken wanneer ze contact maken met de grond. Bovendien maakt het uitgebreide lamellen (groeven) op de zool ze extreem flexibel. De combinatie van een zachte zool en extreme flexibiliteit zorgt ervoor dat de schoenen bijna aanvoelen als slippers. Wanneer je mode, comfort en effectieve marketing combineert, kom je terecht bij een best verkopende schoen. Net als zij of niet, Nike doet dat beter dan welk ander merk dan ook. De Nike Free 5.0+ is de nieuwe naam voor wat voorheen de Free Run + heette, die door 3 iteraties ging voordat ze de naam veranderden. De drie belangrijkste schoenen in de Free-looplijn zijn dus nu de 3.0, 4.0 en 5.0, en de getallen betekenen in feite een Nike Roshe Run Womens schaal van minimaal naar minder minimaal. Ik heb vorig jaar de Free 3.0 v5 beoordeeld, maar heb de 4.0 nog niet geprobeerd.
Ik heb afgelopen zomer een paar van de Free 5.0+ gekocht en meerdere keren erin gelopen. Om de een of andere reden ben ik er nooit toe gekomen om een ??beoordeling te geven, maar de laatste tijd heb ik ze vaker uitgepakt voor een toevallig gebruik. Ik dacht dat ik net zo goed iets kon schrijven na een opfris-run. Dus ik heb ze gisteravond 5 km uitgenomen en wilde mijn gedachten delen, want ik vermoed dat ze binnenkort op goedkeuring komen met een nieuwe versie (gratis 5.0 v2) die binnenkort verschijnt. Per Running Warehouse heeft de Free 5.0 een stapelhoogte van 23 mm hak, 14 mm voorvoet voor een val van 9 mm. De 3.0 heeft een stapelhoogte van 21 mm hak, 17 mm voorvoet voor een val van 4 mm. Dus de 5.0 heeft een beetje meer kussen onder de hiel en een beetje minder onder de voorvoet. Om eerlijk te zijn, het gevoel is niet enorm anders dan ik.
Typisch niet gekwantificeerd, maar een andere manier waarop de zolen van Nike Air Max 90 Mens Black  de twee schoenen verschillen is breed. De zool van de 5.0 (onderste afbeelding hieronder) is behoorlijk wat breder over zowel de hiel als de voorvoet.

Publicité

MessagePosté le: Ven 27 Juil - 06:40 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum -> Le Forum des candidats à l'Isat -> Accueil Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | creer un forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
WorkStation[fusion] © theme by larme d'ange 2006