Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum
Le Forum des candidats à l'Isat
Ce forum a pour but d'informer, de mettre en relation, d'aider les nouveaux candidats et/ou reçus à l'ISAT.

Le Forum des candidats à l'Isat Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

:: Institute-forumet kommenterade ::

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum -> Le Forum des candidats à l'Isat -> Accueil
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

Féminin

MessagePosté le: Jeu 26 Juil - 07:16 (2018)    Sujet du message: Institute-forumet kommenterade Répondre en citant

Det blev gradvis s?mre under n?gra veckor (anv?nde skorna f?r casual wear ett g?ng f?rutom k?rningar). Jag tror att det som h?nder ?r att det svetsade ?verl?gget strax bakom n?tsidan orsakar att ?vre till pucker i detta omr?de n?r skoen b?js. Detta har sv?ngt den vita tr?den v?vd in i ?vre, men det verkliga svarta strukturella ?vre n?tet verkar vara helt intakt. Det kan vara att det h?r bara ?r kosmetiskt eftersom den vita tr?den ?r v?ldigt bra, men det ?r n?got att h?lla ?gonen p?. Nu f?r negativet f?r mig, och det h?r ?r sorgligt f?r mig eftersom jag verkligen vill ?lska den h?r skoen super bekv?mt. Tyv?rr kommer inte ensammen och jag bara.
Mirage ?r "stabilitetsmodellen" i Saucounks "naturlig springande" samling av skor, och stabilt ?r verkligen ett Nike Air Max 90 Dámské Černá bra ord f?r att beskriva det. Solen i Mirage 4 ?r mycket, v?ldigt fast och ganska stel. Stela, fasta sulor och jag g?r inte ?verens om inte skoen ?r en racingplatta med en liten stack. Stackh?jden p? Mirage 4 ?r 24mm h?l, 20mm framfoot, s? inte oerh?rt tjock, men tjock nog som kombineras med en fast k?nsla, det fungerar inte bara med mitt steg. Jag f?redrar en sko med lite mer cush och mina l?pningar i Mirage har k?nt sig f?rr?ning. S? mycket s? att efter 5-6 k?rningar i dem best?mde jag mig f?r att dra proppen p? ytterligare k?rningar och erk?nna Nike Air Presto Womens nederlag (konstigt, mina hamstrings var ?mma efter n?gra av mina k?rningar i dem, och f?rs?kte fortfarande r?kna ut det).
F?rst trodde jag kanske att sulorna var bara sv?ra p? grund av det kalla v?dret i NH. EVA skumar f?retag i kylan, s? det verkade som en rimlig m?jlighet. F?r att testa Nike Air Presto Mens denna teori tog jag Mirage 4 med mig till Florida och sprang flera g?nger i sommarliknande v?rme. Hj?lpte inte. Jag undrade om kanske de beh?vde brytas lite, s? jag hade dem de flesta dagar p? parkerna medan i Disney - kanske 20-30 miles promenad. Ingen skillnad. Jag har kommit fram till att detta bara ?r en fast sko, och det ?r inte en bra match f?r mig.
N?r det g?ller stabilitetselementen har Mirage en plastb?ge inbyggd i b?gen. Inte s?ker p? hur effektiv det ?r och kan inte s?ga att jag m?rkte det. Skon ?r tillr?ckligt fast att jag inte tror att Adidas NMD Womens jag komprimerade den mediala mellansolen mycket. Jag vill vara v?ldigt tydlig att m?nga m?nniskor f?rmodligen kommer att ?lska denna sko f?r sin fasthet. Jag hade liknande problem med Mizuno Sayonara till exempel och m?nga m?nniskor jag k?nner ?lskar den d?r skogen. N?gra l?pare p? Nike Air Max 2015 Damskie Gear Institute-forumet kommenterade ?ven p? denna skons fasthet, men n?gra av dem tyckte verkligen om det. Vi har alla olika kroppstyper och framsteg, och v?r reaktion p? en viss sko ?r mycket variabel. Om du gillar en fast sko, s? rekommenderar jag mycket att du f?rs?ker den h?r som i n?stan allt annat jag har funnit det vara fantastiskt.
Om du letar efter en fast, stabil, rymlig sko f?r att ?ta upp miles ?r Saucony Mirage 4 ett utm?rkt val. H?ll bara ?gonen p? ?vre delen i medial framfoten. Det ?r lite f?r fast f?r mig som en l?psko, men jag kommer Nike Roshe Run Dámské troligen att h?lla mitt par f?r kausalt slitage eftersom det ?r en glatt sko. Jag ?r lite oroad ?ver din kommentar att Mirage 4 ?r f?r sv?r. Jag planerar att k?pa dessa skor n?r jag sprang ett maraton i Mirage 3; kan du kommentera skillnaden mellan h?rdheten hos mirage 3-sulan och miragen Nike Air Max 90 Homme 4 om m?jligt bara undrar vad din ?sikt om det; jag undrade ocks? hur det ?r m?jligt att bara h?rdheten hos en sula g?r en ?ver genomsnittlig prestanda l?pare s? obekv?ma att han inte vill springa i en sko, Jag menar vilken typ av skor som ?r viktigt, men bara i viss utstr?ckning; Jag tror att det m?ste finnas n?got annat som du inte vill springa i en sko som miragen; P? valet av succoni l?parskor ?r miragen mellan kinvara och saucony rida; vissa kan s?ga att saconrittet ?r f?r cushy och kinvara ?r f?r sv?rt s? att miragen ?r d?remellan; Det kan Nike Air Huarache Dámské vara m?jligt att Mirage 4 ?r utformad s? att det k?nns sv?rt att springa p? den

Publicité

MessagePosté le: Jeu 26 Juil - 07:16 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Le Forum des candidats à l'Isat Index du Forum -> Le Forum des candidats à l'Isat -> Accueil Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | creer un forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
WorkStation[fusion] © theme by larme d'ange 2006